citynet | بلاگ

citynet

ساخت وبلاگ
آشنایی با GDS

معرفی وب سرویس ( web service )

در ابتدا اگر بخواهیم خیلی ساده تعریفی از وب سرویس را برای شما ارئه دهیم؛ باید گفت وب سرویس با در نظر گرفتن ساختار و برنامه مورد نظر، هر کاری را در دنیای اینترنت می تواند انجام دهد. وب سرویس می تواند بین دو سیستم متفاوت به شکلی کاملا مستقل از زبان برنامه نويسي، سيستم عامل و سخت افزار ، اتصالی هماهنگ و موثر برقرار کرده یا به نوعی دیگر یک بستری ارتباطی را در اینترنت ایجاد می کند. این سرویس دارای قابلیت و انعطاف پذیری بالایی است و در صنعت تجارت الکترونیکی کاربرد فراوانی دارد. در گذشته ارتباط برنامه های غیر متمرکز از طریق استانداردهای شخصی بوده و برای هر برنامه فرمت داده ها مختص به آن ایجاد می شد. اما امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی شاهد استفاده از تکنولوژی های آزاد برای انتقال دیتا ( XML ) و برخی از استاندارد های تکنيکی مانند SOAP ،WSDL و UDDI در برنامه وب سایت های مختلف هستیم و از آن می توان برای افزایش انتقال اطلاعات و ساده کردن پردازش های تجاری بین سیستم های مختلف در هر لحظه و نقطه از دنیا استفاده کرد.

به عبارت دیگر، وب سرویس کدهای یک برنامه نرم افزاری است که با انجام اعمالی برای جابه جایی و پردازش اطلاعات بین دیگر نرم افزارها و سیستم ها از ( XML) به عنوان جایگزین (HTML) استفاده می کند. وب سرویس تحت وب قابل دسترسی بوده و برای انجام وظایف اصلی خود به پروتکل های اینترنتی ( مانند HTTP ) نیاز داشته تا به کمک آن نتایج حاصل را به برنامه در حال اجرا در کامپیوتری دیگر فرستاده و در انتظار پاسخگویی کاربر می باشد. کاربر پس از وارد کردن درخواست خود و تایید آن در برنامه، مجددا اطلاعات جدید وارد شده به ساختار برنامه اول بازگشته و درخواست کاربر اجرا می شود.

انواع وب سرویس:

اساس و بنیان وب سرویس

با تمام موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که، اساس و بنیان کار آن بر پایه دریافت اطلاعات و تولید پیغام با فرمت (XML ) بوده و در مرحله نخست برای انجام وظیفه خود باید منتظر اتصال کاربران به آنها شده و بنا به درخواست کاربر به آن ها پاسخ دهند .

وب سرویس

ویژگی های وب سرویس

به طور کلی ویژگی های اصلی این برنامه را می توان در سه مورد زیر خلاصه کرد:

  • عدم وابستگی به سیستم عامل و زبان برنامه نویسی به دلیل استفاده از فرمت ( XML)
  • سهولت انتقال اطلاعات و تسهیل در ایجاد ارتباط بین نرم افزارهای مختلف
  • امکان ارائه سرویس تحت وب بر روی وب سایت های دیگر

آشنایی با انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما

همه می دانیم که تکنولوژی برای آسایش بیشتر ما به وجود آمده و پیشرفتی غیر قابل کنترل دارد. یکی از حوزه هایی که به واسطه فناوری های جدید، از خدمات بسیاری بهره مند شده، گردشگری است. انواع سیستم های رزرواسین بلیط هواپیما، به ما کمک بسیاری در برنامه ریزی و مدیریت سفر ها می کنند. بیایید ببینیم که اصلا این سیستم رزرواسیون دقیقا چه هستند و از کجا می آیند؟ با ما همراه باشید تا انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما را بشناسید.

انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما

در حالت کلی، می توان گفت که سیستم های رزرواسیون، در 3 دسته قرار می گیرند.

  • GDS
  • CRS
  • ORS

GDS

که مخفف global distribution systems بوده و معنای آن، سیستم های توزیع جهانی است. سیستم های توزیع جهانی عبارت هستند از

  • Amadeus
  • Galileo
  • Sabre
  • Worldspan
  • Sirena-Travel

وب سرویس

CRS

این عبارت مخفف computer reservation systems or central reservation systems بوده و معنای آن، سیستم های رزرواسیون کامپیوتری است. در ادامه آشنایی با انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما، به تشریح آن ها می پردازیم. سیستم های رزرواسیون کامپیوتری، شامل سیستم های گابریل، سپهر و مقیم می شوند.

ORS

online or webbase reservation systems یکی دیگر از انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما است. همانطور که نام آن مشخص می کند، ORS سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما آنلاین است. خطوط هواپیمایی داخلی زیادی از این سیستم رزرواسیون بهره برده و از خدمات آن استفاده می کنند.

انواع سیستم رزرواسیون

می خواهیم در نهایت به جمع بندی مطالب عنوان شده بپردازیم. همانطور که گفتیم، انواع سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما، شامل نرم افزار های جهانی، آنلاین، لوکال می شوند. هرچند که محدودیت های اعمال شده بر کشور، امکان استفاده همه جانبه از خدمات این سیستم ها را سلب می کند. با این حال، نیاز به نگرانی برای رزرو بلیط در حوزه مختلف گردشگری نیست.

خدمات شرکت سیتی نت :

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري, وایت لیبل ,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 7 دی 1399 ساعت: 2:29

آشنایی با زیر مجموعه های گردشگري طبيعت

تعریف گردشگری خلاق و بازار انبوه و بازار خاص در گردشگري

گردشگري خلاق به عنوان نسل جديد گردشگري بعد از گردشگري انبوه و گردشگري فرهنگي، طلايه دار و پيشرو تازه نفس صنعت گردشگري است. كارشناسان گردشگري خلاق را نسل جديد گردشگري بعد از گردشگري ساحل (سفر اوقات فراغت و براي استراحت) و گردشگري فرهنگي (متمايل به فرهنگ و موزه ها) قلمداد مي كنند.

گردشگري خلاق با شعار موزه هاي كمتر، ميدان هاي بيشتر بر انجام فعاليت هاي تجربي و تعامل ژرف تر با زندگي واقعي فرهنگي در شهرها تمركز مي كند؛ در واقع در نسل سوم گردشگري، گردشگر شبيه يك شهروند رفتار مي كند تعريف گردشگري خلاق، برگرفته از مفهوم صنايع خلاق است كه به ما اهميت استفاده از خلاقيت و نوآوري را در اقتصاد دانش محور نشان مي دهد.

يونسكو صنايع خلاق را صنايعي مي داند كه محصول يا خدمات آن ها به صورت مشخص داراي المان هاي نوآورانه يا هنري مي باشد. اين تعريف، صنايع فرهنگي به علاوه تمام توليدات فرهنگي و هنري را شامل مي شود. به همين دليل در گردشگري نسل سوم، طراحان بسته هاي گردشگري با استفاده از صنايع خلاق و تكيه بر تعامل نزديك و دوسويه با گردشگر در صدد خلق تجربه اي تازه، ملموس و لذت بخش است.

در گردشگري خلاق، گردشگر به تعامل بيشتر آموزشي، اجتماعي، احساسي و همچنين مشاركت با مكان، فرهنگ زندگي و مردم تشويق مي شود. مرتبط ساختن صنايع خلاق با گردشگري مي تواند تقاضا را افزايش داده، ابتكار در گردشگري را برانگيزد و محصولات گردشگري را دوباره احيا كند. گردشگري خلاق به عنوان جديدترين مدل گردشگري مي بايست با توجه به ظرفيت هاي فرهنگي و تاريخي مردم شهرها طراحي و پياده سازي شود. هنگام صحبت در ارتباط با انواع گردشگري، همانند صنايع ديگر بايد ميان بازار انبوه اين صنعت و بازار خاص آن (Niche Tourism) تفاوت قائل شد. در گردشگري انبوه، گردشگري در قامت همان تعريف جا افتاده و مصطلح، گردشگر به دنبال بازديد از شهرهاي معروف و اماكن شناخته شده مي باشد و در بازاريابي مربوط به گردشگري انبوه نيز تمركز بر بسته هاي گردشگري ارزان، هتل هاي زنجيره اي و جاذبه هاي گردشگري شناخته شده است. در طرف مقابل، گردشگري خاص را بايد تمركز بر ايجاد تجربه ي سفر خاص و شخصي سازي شده براي مخاطبيني كه به دنبال چيزي فراتر از دستاوردهاي گردشگري انبوه هستند دانست.

وب سرویس

گردشگري تجربه متفاوت (براي مخاطب با ترجيحات خاص)

  • گردشگري هيجان به گونه اي از گردشگري گفته مي شود كه در آن به برنامه ريزي براي ايجاد هيجان منحصر به فرد مانند پرش از ارتفاع يا دوچرخه سواري در مكان هايي خاص پرداخته مي شود.
  • گردشگري مجازي گونه اي از گردشگري است كه با استفاده از ابزارهاي نوين بر مبناي فناوري هايي مانند هوش مصنوعي، واقعيت افزوده و واقعيت مجازي به ارائه تجربه اي متفاوت براي گردشگر پرداخته مي شود.
  • در گردشگري غذا، گردشگران با هدف تجربه غذاها و نوشيدني هاي مخصوص كشورها و مناطق مختلف، به آنجا سفر مي كنند.
  • در گردشگري هنري، گردشگران براي ديدن آثار هنري، بازديد از قطب هاي هنري جهان و شركت در رويدادهاي هنريِ خاص از قبيل نمايشگاه ها به كشورهاي ديگر سفر مي كنند.

گردشگري سلامت

  • در گردشگري درماني، مردم براي استفاده از مراقبت ها يا خدمات پزشكي مورد نظر به خارج از شهر يا كشور خود سفر مي كنند.
  • در گردشگري ورزشي، گردشگران با هدف ورزش و سلامتي به فعاليت هايي از قبيل كوهنوردي، پياده روي و ... به جاذبه هاي خاص در مناطق يا كشورهاي ديگر سفر مي كنند.

گردشگري ميراث فرهنگي

  • در گردشگري تاريخي، گردشگران با هدف بازديد و آشنايي با مناطق تاريخي به كشورها و مناطق مختلف سفر مي كنند.
  • در گردشگري فرهنگي، گردشگران براي تجربه فعاليت هاي خاص فرهنگي يا ديني به كشور مقصد سفر مي كند.
  • در گردشگري مرم شناسي، گردشگر به آشنايي با فرهنگ فعلي مردم شهر يا كشور مي پردازد.
  • در گردشگري جنگ، گردشگران با مناطق جنگي و حوادث آن دوران آشنا مي شوند.
  • در گردشگري مذهبي، گردشگران با جاذبه هاي مذهبي كشور مقصد آشنا مي شوند.

گردشگري طبيعت

  • در گردشگري حيات وحش، گردشگران با هدف مشاهده حيوانات و جانداران نباتي در محيط زيست طبيعي آن ها، به مناطق مختلف سفر م يكنند.
  • در بوم گردي، گردشگر با تجربه اي واقعي از زندگي در طبيعت رو به رو مي شود.
  • در گردشگري زمين شناسي، گردشگران با هدف مشاهده پديده هاي زمين شناختي و خصوصيت هاي خاص محيطي و زيست محيطي مقصد، به آنجا سفر مي كنند.

وب سرویس پرواز

سرویس های فروش آنلاین گردشگری

امروزه تمام آژانس ها مسافرتی به سرویس های فروش آنلاین گردشگری نیاز دارند. چراکه کاربران کمتر فرصت می کنند تا برای استفاده از خدمات گردشگری به آژانس های مسافرتی مراجعه نمایند و ترجیح می دهند در کمترین زمان و در هر مکانی به سرویس های فروش آنلاین گردشگری دسترسی داشته باشند.

خدمات گروه سیتی نت:

آیا تکنولوژی برای آژانس های مسافرتی سودمند است؟

تاثیرات سودمند تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی تا به اینجا درباره تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کردیم ولی در این قسمت می خواهیم به نکات مثبت و سودمندی که تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی برای آژانس های مسافراتی و کاربران فراهم می کند، بپردازیم. از جمله مزیت های تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی عبارتند از:

  • ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران

ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران (مدیران ارشد) یکی از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی به حساب می آید. با وجود یک سیستم اطلاعاتی پیشرفته مدیران می توانند خواسته و تقاضای کاربر را مشاهده کنند و بررسی نمایند که در چه مرحله ای در دست انجام است و بر آن نظارت کنند. همچنین با این کار می توانند کیفیت خدمات را کنترل نمایند.

  • دسترسی سریع به اطلاعات

از دیگر عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی می توان به این مورد اشاره کرد که اطلاعات به صورت آنلاین و سریع در اختیار کاربر و مدیران کسب و کار خدمات مسافرتی قرار می گیرد. از جمله دلایل آن وجود سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است که کار را برای جمع آوری اطلاعات راحت می کند.

سیستم رزرواسیون

  • تصمیم گیری سریع و درست

یکی دیگر از عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی، مدیران این کسب و کار ها هستند که باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، از خدمات مسافرتی خودشان محتواهایی تولید کنند و در وبسایت یا شبکه های اجتماعیشان انتشار دهند.با این کار کاربران می توانند با دسترسی به آنها از خدماتشان استفاده کنند. این موضوع برای کاربران سبب یک تصمیم گیری درست و سریع می شود و در کمترین زمان می توانند از خدمات مسافرتی استفاده کنند. با وجود سیستم های اطلاعاتی برای مدیران کسب و کار های خدمات مسافرتی، این امکان برای آنها فراهم می شود که با در دست داشتن اطلاعاتی یکپارچه، مخاطب خود را بهتر بشناسند و تصمیمی سریع و درست برای اضافه کردن خدمات یا به روز کردن آنها بگیرند. به این ترتیب می توان گفت تکنولوژی در گسترش کسب و کار خدمت مسافرتی نیز موثر است.

  • رزرو آنلاین

اگر بخواهیم درباره مهمترین تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کنیم، باید بگویم رزرو آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در هر مکان و زمانی خدمات مسافرتی مورد نظرشان را رزرو نمایند.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 23:08

ارائه سیستم رزرو از ویژگی های آژانس مسافرتی b2b

آژانس مسافرتی b2b چیست؟

B2Bمخفف business to business است و معنای آن عقد قرارداد بین دو یا چند شرکت است. این قرارداد، منحصرا به شرکت های خاصی مربوط نبوده و هر پیمان نامه ای که بین دو یا چند شرکت بسته شود، در اصطلاح b2b نامیده می شود. آژانس های مسافرتی به 2 صورت در حوزه فروش فعالیت می کنند. روش اول، فروش بلیط به همه خریداران از جمله مسافران معمولی و روش دوم، فروش بلیط به شرکت ها و ارگان ها است. به آژانس های مسافرتی که با شرکت ها قرارداد بسته و بلیط های مسافرتی کارمندان آن شرکت را تامین می کنند، آژانس مسافرتی b2b گفته می شود. در این مطلب تعدادی از ویژگی های یک آژانس مسافرتی b2b را شرح می دهیم.

وب سرویس پرواز

ویژگی های یک آژانس مسافرتی b2b چیست؟

  • وب سایت

یکی از مهم ترین ویژگی های یک آژانس مسافرتی b2b توان معرفی کسب و کار مجموعه است. لازم است شما وب سایتی جامع طراحی کنید. در طراحی وب سایت تان به ریز نکاتی که باعث اعتماد مشتری و افزایش فروش می شود، توجه فرمایید.

  • معرفی کسب و کار

در مرحله بعد در سایت خود، تمامی خدمات از جمله پرواز ها و قطار یا اتوبوس هایی که تحت نام شرکت شما فعالیت می کنند را معرفی نمایید. همچنین در صورتی که با شرکت های خدماتی در حوزه محل استراحت، همکاری می کنید، آن ها را نیز به طور کامل شرح دهید.

  • استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از ویژگی های یک آژانس مسافرتی b2b بالا بودن حجم فروش است. برای افزایش حجم سفارشات و ارتباط آسان تر مشتریان با شما، بهتر است به راحتی در دسترس باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم به وب سایت اکتفا نکنید. از همه ی راه های ارتباطی از جمله شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریانتان استفاده نمایید.

  • شخصی سازی

برای کارمندان شرکت های طرف قرارداد، امکان ساخت پروفایل و شخصی سازی آن را بدهید. در پروفایل هر کاربر، سابقه خرید ها، پرداخت ها و برنامه های سفر را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید با توجه به خرید های قبلی، پیشنهادات مورد استقبالش را نیز به کاربر معرفی نمایید.

  • سازگاری با تمام دستگاه های الکترونیک

در طراحی وب سایت کسب و کارتان به نمایش سازگار با انواع نمایشگر ها توجه کنید. امروزه درصد بالایی از کاربران از موبایل استفاده می کنند. در صورتی که وب سایت شما در سایر دستگاه ها به راحتی قابل اجرا باشد، رضایت مشتری و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

  • آن تایم باشید

یکی از معضلات سفر در این روز ها، تاخیر در دریافت خدمات مختلف است. در صورتی که به مشتریان نشان دهید که وقت آن ها برایتان ارزشمند است، آن ها را مشتریان وفادار خود کرده اید. در ارائه خدمات و همچنین اجرای سفر ها سریع باشید و رضایت مشتریان را جلب نمایید.

  • ارائه سیستم رزرو

همانطور که گفته شد، شرکت های b2b به قشر مردم جامعه، خدمات ارائه نداشته بلکه با شرکت ها همکاری می کنند. یکی از ویژگی های یک آژانس مسافرتی b2b ارائه سرویس رزرو به مشتریان است. با ارائه این خدمت، شرکت طرف قرارداد به راحتی می تواند سفر های کارمندان را برنامه ریزی کرده و از سردرگمی نجات پیدا می کند.

ارائه سیستم رزرو بلیط

خدمات گروه سیتی نت:

ویژگی یک سیستم رزرو هتل چیست؟

شما برای رزرو هتل از روش آنلاین استفاده می کنید یا سنتی؟ آیا از ویژگی یک سیستم رزرو هتل مطلع هستید؟ اصلا می دانید که با استفاده از سیستم رزرو هتل می توانید در هر زمان ومکانی در هتل مورد نظرتان، اتاقی را با توجه به شرایط خود رزرو کنید؟ در این مطلب می خواهیم به سیستم رزرو هتل و ویژگی های آن بپردازیم.

سیستم رزرو هتل یک اپلیکیشن نرم افزاری است که به آن موتور رزرو هتل هم گفته می شود. همانطور که از اسمش مشخص است این سیستم همچون موتورهای جستجوگر به کاربران کمک می کند تا به سرعت به رزرو هتل با مشخصات موردنظرشان بپردازند. با این کار تمام سیستم های واسطه حذف می شود و هزینه های مربوط به آن هم از بین می رود. در ادامه درباره ویژگی یک سیستم رزرو هتل و سازوکار آن توضیح خواهیم داد. مهمترین ویژگی یک سیستم رزرو هتل سیستم رزرو هتل دارای ویژگی های زیادی است که عبارتند از:

  • در دسترس بودن یک سیستم رزرو هتل

مهمترین ویژگی یک سیستم رزرو هتل، در دسترس بودن آن است. یعنی کاربران می توانند در هر زمان و مکانی با هر سیستمی (لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و ...) به سیستم رزرو هتل دسترسی باشند، از خدمات آن استفاده کنند و به رزرو هتل موردنظرشان با توجه به تمام موارد ممکن بپردازند.

  • امنیت یک سیستم رزرو هتل

با مراجعه به سیستم رزرو هتل معتبر می توانید از امنیت آن اطمینان حاصل کنید و از دادن اطلاعات شخصی یا بانکی خود ترسی نداشته باشید. همچنین امکان کلاهبرداری هم با استفاده از این سیستم ها وجود ندارد و همین مورد یک ویژگی سیستم رزرو هتل به حساب می آید که توانسته افراد زیادی را برای استفاده از آن جذب کند.

  • پشتیبانی آنلاین

با استفاده از سیستم رزرو هتل در صورت بروز هرگونه مشکل، کاربران می توانند از یک پشتیبان که به صورت آنلاین در دسترس است کمک بگیرند. همچنین این پشتیبانی برای خود کارکنان هتل هم از طرف شرکت تولید سیستم فراهم می شود تا به صورت کامل به آن مسلط شوند، به همین دلیل پشتیبانی آنلاین هم برای کاربران و هم کارکنان هتل، یک ویژگی سیستم رزرو هتل به حساب می آید.

پشتیبانی آنلاین

  • دسترسی به اطلاعات و گزارش ها

از دیگر ویژگی های یک سیستم رزرو هتل می توان به دسترسی سریع به اطلاعات در قالب گزارش هایی طبقه بندی شده اشاره کرد. مثلا افراد پذیرش شده، آمار مورد نیاز رستوران و... به صورت گزارش هایی طبقه بندی شده به سرعت در اختیار کارکنان بخش مربوطه یا مدیریت قرار می گیرد. همچنین اطلاعات مربوط به اتاق های هتل و ظرفیت آن و همینطور هزینه های خدمات به صورت آنلاین برای مسافران نشان داده می شود.

  • امکان اصلاح اطلاعات

امکان اصلاح اطلاعات بهترین ویژگی یک سیستم رزرو هتل به حساب می آید که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا اطلاعات مربوط به مهمانان اعم از کم و زیاد کردن تعداد نفرات، ویرایش خدمات بخش های مختلف همچون رستوران و کافه، کنسل کردن رزرو و ... به راحتی انجام دهند.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري, وایت لیبل ,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 242 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 22:32

وبسایت اویستر یک مرجع و راهنمای خوب در انتخاب هتل

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای طراحی سایت که بتوانید بهترین طرح را در سیستم داشته باشید، اجرای یک سری اقدامات می تواند به شما برای طراحی بهترین نوع سایت کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم سه نکته زیر را برای طراحی سایت به کار بگیرید.

  • نحوه طراحی

دارا بودن یک سایت استاندارد کمک می کند، آژانس مسافرتی و گردشگری، بتوانند خدماتی چون رزرو بلیط، رزروهتل، رزرو تور و... را در اختیار مشتریان قرار بدهند. مهم ترین و اصلی ترین هدف طراحی سایت، این است که خدمات شرکت از طریق اینترت به چشم مشتری بیاید. این راه بهترین راه برای معرفی اماکن گردشگری و مسافرتی است. یک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن این است که برای معرفی اماکن گردشگری در سایت، حتما از عکس استفاده کنید.

  • پرداخت آنلاین

داشتن اینترنت یکی از عوامل جذب مشتری به حساب می آید، به دلیل این که روزانه بالای هزاران نفر از این ظرفیت استفاده می کنند. با گذاشتن درگاه اینترنتی آنلاین در سایت، برای رزرو تور و رزرو بلیط و حتی هتل، می توانید یک منبع درآمد جداگانه داشته باشید.

  • دسته بندی موضوعات

در حد امکان سایت خود را به چند دسته یا بخش تقسیم کنید. می توانید درهر بخش مطالب مختلف بگذارید که مشتری به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکیج های مسافرتی خود را قرار دهید و آن ها را به مشتری ها معرفی کنید. همچنین می توانید در بخش دوم جایی برای رزور بلیط، هتل و غیره قرار دهید.

نرم افزار رزرواسیون

منوها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی

وقتی کاربران وارد سایت شما می شود، برای آشنایی با سایت باید منو وجود داشته باشد که به تمامی اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرین تور شما کی بوده یا اگر قرار است به یک مکانی سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سایت آشنا می کنیم:

  • منو آخرین تورها

کاربرها یا همان مشتری ها برای استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سایت می شوند. به همین دلیل این بخش از منو را جز اصلی ترین منو ها قرار دهید. نکته مثبت این کارمی تواند این باشد که کاربرها در اولین نگاه برنامه های تور های شما را می بینند. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای هر تور به صورت جداگانه منو طراحی کنید و بعد از تمام شدن برگذاری تور، تاریخ شروع و پایان آن را حذف نمایید. از سوی دیگر تورهای هر فصل را جداگانه دسته بندی و معرفی کنید مانند تورهای تابستانه، تورهای بهاره، و... و یا هردسته بندی که با آژانس شما هماهنگ باشد.

  • منو معرفی خدمات

شما باید در این بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفی کنید. اگر خدمات مخصوصی را از نمایندگی یک آژانس دیگر در ایران انجام می دهید، بهترین و مهم ترین جایگاه معرفی، می تواند داخل همین منو باشد. همچنین در صورتی که خدماتی مانند برگزاری تورهای گروهی، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتی تفریحی و خدماتی مشابه این ها را دارید، در این بخش قرار دهید.

  • منو معرفی تورهای داخلی و خارجی

بی تردید شما یک سری از تورها را به خاطر مشتریان زیادی که دارید، همیشه در برنامه هایتان قرار می دهید و آن ها را اجرا می کنید. در صورتی که اجرای این برنامه ها ثابت است، در تور های داخلی و خارجی حتما در این بخش بگذارید.

سایر خدمات شرکت سیتی نت:

ویژگی های سایت فروش آنلاین معتبر چیست؟

همان طور که پیشرفت تکنولوژی مزایای بسیاری برای ما به همراه دارد، امکان سوء استفاده کلاهبرداران را نیز افزایش داده است. به همین منظور فیلتر هایی انتخاب شده تا شرکت های خدماتی معتبر از کلاهبرداران مشخص شوند. برای استفاده از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است این موارد را بشناسیم.

  • نماد اعتماد الکترونیک

ایی نماد (eNamad) یا نماد اعتماد الکترونیک، نمادی است که شرکت های ارائه خدمات آنلاین از وزارت صنعت، معدن، تجارت کسب می کنند. این لوگو معمولا در پایین ترین بخش سایت قابل مشاهده است. در بعضی موارد، کلاهبرداران از ایی نماد جعلی در سایتشان استفاده می کنند. برای استعلام واقعی بودن آن می توانید به پرتال eNamad.ir مراجعه نمایید.

  • درگاه پرداخت معتبر

برای استفاده از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است پرداخت را از طریق درگاه های معتبر بانکی انجام دهید. در این صورت مطمئن خواهید بود هزینه برای شرکت مربوطه واریز ورزرو بلیط شما به درستی انجام شده است. در غیر این صورت، مبلغ بلیط را به یک حساب شخصی واریز کرده و آن را از دست داده اید. پیگیری این موضوع و برگرداندن مبلغ کاری سخت و زمان بر است.

سایت های معروف گردشگری در دنیا

در سال های اخیر، تکنولوژی به سرعت گسترش یافته است. یکی از نتایج گسترش تکنولوژی، رشد اینترنت و ابزارهای آن است. امروزه اینترنت و وبسایت ها بخشی جدانشدنی از تمام کسب و کارها را تشکیل می دهند. یکی از حوزه هایی که بسیار از اینترنت و امکانات فضای مجازی تاثیر پذیرفته، صنعت محبوب و پردرآمد گردشگری است. امروزه سایت های متعددی در زمینه گردشگری فعالیت می کنند. در این مطلب هم می خواهیم به معرفی و بررسی مهم ترین و معروف ترین سایت های گردشگری دنیا بپردازیم.

سایت های گردشگری در زمینه های مختلف به مسافران، گردشگران و توریست ها کمک می کنند. با استفاده از سایت های گردشگری و سر زدن به بخش های مختلف آن ها می توانید اطلاعات مفیدی درباره مقاصد توریستی و تفریحی به دست آورید. اطلاعاتی مانند این که در هر کشور یا شهر بزرگ، چه مکان های دیدنی وجود دارند؟ یا این که چگونه می توان با خرج هزینه های کمتر از سف لذت بیشتری برد؟

به طور کلی، سایت های گردشگری راهنماهای بسیار خوبی برای همه کسانی هستند که قصد مسافرت و گرشگری دارند. در این میان برخی از سایت ها سابقه بیشتری داشته و به دلیل محتوای خوبشان شهرت بیشتری پیدا کرده اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لیستی از معروف ترین سایت های گردشگری دنیا:

وبسایت اویستر Oyster

یک مسئله مهم در سفرهای بلند مدت، یا بازدید از نقاط دور و ناآشنا، مسئله انتخاب هتل است. انتخاب هتل از چند نظر یک دغدغه برای مسافران و گردشگرها به حساب می آید؛ امنیت هتل، کیفیت غذای آن و این که هتل چه امکاناتی را در دوران اقامت به مسافران ارائه می دهد سوالات مهمی است که هنگام انتخاب هتل مطرح می شوند. علاوه بر آن، قیمت هتل و این که یک هتل در چه مکانی واقع شده و دسترسی آن به سایر نقاط مقصد مسافرت چگونه است نیز بسیار مهم است.

در این راستا وبسایت اویستر می توانید یک مرجع و راهنمای خوب و کاربردی باشد. وبسایت اویستر پایگاه داده ای بزرگ و معتبر دارد و حاوی تصاویر هتل های مختلف در مناطق گوناگون است. با استفاده از اطلاعات موجود در وبسایت اویستر و مقایسه عکس ها و تصاویر هتل ها در این سایت، می توانید میزان واقعی بودن تبلیغات هتل ها را دریابید. در نتیجه هنگام انتخاب هتل با اطمینان بیشتری عمل کرده و از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري, وایت لیبل ,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 374 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 ساعت: 1:55

پلتفرم

تفاوت وایت لیبل و پلتفرم در چیست؟

در دنیای امروز، وسعت پیشرفت اینترنت به حدی بوده که بستر تجارت های بسیاری است. از جمله کسب و کار های مرتبط با این تکنولوژی، می توان سایت های خدمات یا فروش آنلاین را نام برد. یکی از حوزه های کسب و کار های آنلاین، سایت های رزرواسیون هستند. در این جا ارتباط این سایت ها با مفهوم وایت لیبل و پلتفرم توضیح خواهیم داد. همچنین تفاوت وایت لیبل و پلتفرم را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

وایت لیبل ( white label ) یا برچسب سفید چیست؟

امروزه وایت لیبل یکی از روش های پر طرفدار در بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی است. پیاده سازی وایت لیبل برای فروش و استفاده از محصولات و خدمات موجود در بازار گاهی باعث می شود برخی از شرکت ها یا یک صنف کاری، نام تجاری (آرم) خود را از محصول نهایی حذف، و آن را جایگزین نام تجاری و هویت درخواست شده توسط خریدار کنند؛ به این صورت افراد محصول شرکتی را خریداری می کنند که آرم آن روی محصول درج شده است . وایت لیبل نوعی وبسایت ساده ی طراحی شده است که به عنوان نمایندگی فروش و عرضه خدمات و محصولات به صورت آنلاین در محیط اینترنت شناخته می شود. این وبسایت تحت یک قالب آماده در قسمت جستجوگر و رزرواسیون سایت مربوطه طراحی شده و خدمات بسیاری را به کاربران عرضه می کند.

شرکت های تجاری مختلف با قرار دادن نام تجاری و برند خود در سایت طراحی شده آماده درآمد زایی و فروش بیشتر محصولات هستند و کاربران به راحتی در محیط کار یا خانه تنها از طریق مراجعه به این سایت با نام و نشان مورد نظر، خریدشان را انجام داده و منافع و سود حاصل از این خرید و فروش بین کاربر و شرکت انتخابی تقسیم خواهد شد.

همچنین باید بدانیم که پیاده سازی و اجرای این بخش از رزرواسیون نسبت به وب سرویس قابلیت و کاربرد زیادی نداشته و تنها به منظور رزرو و فروش آنلاین خدمات مورد نظر ایجاد شده است. این کار ضمن حفظ سرمایه، وقت و انرژی کمتری را از کارکنان شرکت خواهد گرفت. سرویس وایت لیبل به عنوان فاکتوری بسیار مهم و مناسب در عرصه رقابت تجاری شناخته شده و شرکت های مختلف با نام و برند مختص خود از آن برای فروش و عرضه خدمات به صورت آنلاین استفاده می کنند. این سرویس هزینه ی کمتری را برای بکارگیری لایسنس نیاز داشته و استفاده از آن بدون شک باعث کاهش هزینه های اضافی در تولید یا استخدام نیروی کار خواهد شد.

وایت لیبل

امکانات وایت لیبل سایت رزرواسیون بلیط ( اتوبوس، قطار، هواپیما ) و هتل ها

برچسب سفید از ساده ترین و در عین حال مرسوم ترین روش های رزرو بلیط و هتل است که اطلاعاتی جامع در خصوص نحوه ارتباط با خرید بلیط و هتل، خدمات و امکانات آن براساس نیاز مشتریان در اختیارشان قرار خواهد داد. راه اندازي اين نوع سيستم ها کمک بزرگی خواهد کرد تا دفاتر گردشگري به شعبه اي 24 ساعته و آنلاین تبدیل شده و خدماتی را در بستری جامع و بين المللي در آن فعال کنند . این کار ضمن اینکه امکان دریافت خدمات لحظه ای در هر نقطه از دنیا برای بازديد كنندگان و مشتريان در خانه يا محل كارشان فراهم خواهد کرد؛ اطلاعات مفيد دیگری از مقاصد و ساير خدمات سایت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

  • امکان نمایش، رزرو و خرید بلیط در همان لحظه به همراه دریافت بلیط با لوگو و سربرگ شما
  • امکان ثبت نام کاربران
  • رزرواسیون هتل های داخلی و خارجی
  • گزارش فروش بلیط
  • فهرست تراکنش ها
  • استرداد آنلاین بلیط ها و هتل ها تحت شرایط تعیین شده
  • پنل مدیریت و حسابداری

پلتفرم چیست؟

احتمالا اصطلاحاتی چون کسب و کارهای پلتفرمی را شنیده اید. پلتفرم یک واژه انگلیسی بوده و در لغت به معنای سکو است. امروزه کسب و کار های زیادی، از مدل کسب و کار های پلتفرمی هستند. اگر کسب و کارهای پلتفرمی را با توجه به معنی لغوی آن شرح دهیم، باید چنین بگوییم : پلتفرم ها، سکوهایی هستند که فرصتی برای بهتر دیده شدن در اختیار کسب و کار ها و افراد قرار می دهند.

پلتفرم

پلتفرم چه ویژگی هایی دارد؟

پلتفرم و وایت لیبل تفاوت هایی با هم دارند. در ادامه پیش از بررسی تفاوت بوایت لیبل و پلتفرم، نکاتی در خصوص پلتفرم را مطرح می کنیم.

  • پلتفرم، نوعی کسب و کار است.
  • همچنین از طریق تعامل، ارزش آفرینی می کند.
  • بخش مهمی از نقش پلتفرم، تعیین زیر ساخت مناسب برای به وجود آمدن این تعاملات و چارچوب های حاکم بر آن ها است.
  • پلتفرم، این تعامل را میان تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی با مصرف کنندگان نهایی ایجاد می نماید.

همان طور که به نظر می رسد، اصلی ترین نقش پلتفرم، ایجاد یک رابطه میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان است. این تعامل را می توان جایگزینی برای تولید و عرضه محصولات و خدمات دانست. وجود این تعامل، اصلی ترین تفاوت وایت لیبل و پلتفرم است.

خدمات شرکت سیتی نت:

تفاوت وایت لیبل و پلتفرم

  • پلتفرم ها بر خلاف وایت لیبل ها منعطف هستند

وایت لیبل برای شرکت هایی چون شرکت های گردشگری که به طور همزمان چندین خدمت را ارائه می کنند، مناسب نیست. چرا که اینگونه شرکت ها به شکل همزمان خدماتی چون ارئه بلیط های مختلف، تور و هتل را در اختیار کاربران خود می گذارند. از طرفی شرکت های فعال در حوزه گردشگری، استفاده از پلتفرم های سیستم های رزرواسیون آنلاین را مناسب تر می دانند. چرا که همان طور که گفته شد، پلتفرم ها انعطاف بالایی داشته و می توانند نیاز های سایت هایی تخصصی چون سایت های گردشگری را بر طرف نمایند. از جمله خدماتی که ارائه آن ها برای سایت های گردشگری حیاتی است، می توان به ارائه لیستی از هتل ها، تور ها، پرواز ها و بلیط قطار و اتوبوس ها اشاره کرد. به این ترتیب که این گونه سایت ها، برای ارائه خدمات خود، از سایر سایت های مرتبط استفاده کرده و سودی حاصل از کمیسیون به دست می آورند. این مورد تفاوت وایت لیبل و پلتفرم را در ادامه، کامل تر توضیح می دهیم.

تفاوت وایت لیبل و پلتفرم

  • وایت لیبل ها، مشتریان آژانس های گردشگری را از آن ها می گیرند

یکی دیگر از مواردی که به عنوان تفاوت وایت لیبل و پلتفرم عنوان می شود، قدرت ضبط اطلاعات مشتریان است. وایت لیبل ها، تمامی اطلاعات تماس کاربران از جمله آدرس ایمیل و شماره تماس را در اختیار تامین کننده اصلی می گذارند. این احتمال وجود دارد که بعد از مدتی، مخاطبان به جای شرکت های گردشگری، تامین کننده های اصلی خدمات را برای خرید هایشان انتخاب کنند. این در حالی است که پلتفرم ها تحت هیچ شرایطی، اطلاعات کاربران را در اختیار تامین کنندگان خدمات سایت های گردشگری نمی گذارند. در پلتفرم ها، تمامی اطلاعات کاربران، برای سایت های گردشگری حفظ می شود. این امر به بقای این سایت ها کمک کرده و نه تنها از مشتریانشان نمی کاهد، بلکه قدرتشان را نیز بیشتر می کند.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري, وایت لیبل ,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 321 تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 ساعت: 0:26

تولید محتوا در راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما

سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال بپردازیم که سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟ آیا آژانس مسافرتی شما غیر از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اید، دارای سایت هم هست؟ درباره اهمیت داشتن سایت چه می دانید؟ امروزه برای اینکه هر کسب و کاری بتواند در حوزه کاری خود باقی بماند، حتما به یک سایت نیاز دارد. آژانس های مسافرتی از جمله کسب و کارهایی به حساب می آیند که وجود سایت برای آنها ضروری بوده و می تواند مانند یک معجزه برای جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از تصاویر و محتوایی مناسب مناطق تاریخی و گردشگری را به خوبی توضیح دهید و سبب جذب گردشگران و توریست ها شوید. در ادامه به اهمیت داشتن سایت و همچنین قابلیت های سایت در افزایش جذب مخاطب به آژانس های مسافرتی توضیح خواهیم داد.

اهمیت داشتن سایت برای آژانس های مسافرتی چیست؟

در عصر امروز که اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات درباره کوچکترین مسائل به جستجو در گوگل می پردازند، حیف است که آژانس های مسافرتی از این قابلیت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبینی که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خرید بلیط های مسافرتی می کنند، فکر کرده اید؟

طراحی سایت گردشگری

آژانس مسافرتی آنلاین چه قابلیت هایی دارد؟

از جمله قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، عبارتند از:

  • دسترسی دائمی کاربران به سایت

همانطور که می دانید وجود اینترنت همچون نعمت بزرگی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک به حساب می آید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های هواپیمایی ایجاده کرده، در دسترس بودن سایت در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران است. با این کار کاربر شما در هر زمانی که بخواهد می تواند از خدمات شما مطلع شود و حتی اقدام به رزرو و خرید نماید.

  • جذب انواع مخاطب

از دیگر قابلیت هایی که وجود اینترنت و سایت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، جذب انواع مخاطب است. یعنی شما می توانید مخاطبینی با موقعیت های مکانی متفاوت و با درخواست های متفاوت را به سایت خود جلب کنید و بدین صورت خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید.

خدمات شرکت سیتی نت:

نیازمندی های طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با برند پرواز شناخته شده است. یکی از الزامات سایت آژانس مسافرتی، چند زبانه بودن سایت است؛ به دلیل این که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از این سایت ها دیدن کنند. مدیران آژانس هواپیمایی می توانند، با طراحی بهترین نوع سایت در سیستم، مشتری جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنین در طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین اصولی که باید به آن توجه کنید، این است که مشتری ها دسترسی راحت و سریع به اطلاعاتی که می خواهند را داشته باشند.

وب سرویس پرواز

اولین قدم در راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

برای موفقیت یک سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رعایت نکات زیادی اهمیت دارد. در ادامه تعدادی از آن ها را مطرح می کنیم.

  • طراحی

مهم ترین بخش در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، طراحی یک سایت حرفه ای است. می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. استفاده از قالب های آماده، هزینه پایینی دارد. با این حال، داشتن یک سایت با طراحی اختصاصی، بسیار به وجه و اعتبار کسب و کار شما کمک می کند. همچنین کاربری و جذاب بودن سایت شما در جذب مخاطب، تاثیر بسیاری دارد.

  • سئو و بهینه سازی سایت

زمانی که در ابتدای کار خود هستید و کسی شما را نمی شناسد، باید بتوانید سایت خود را در سرچ گوگل، بالا بیاورید. دومین قدم در مجموعه نکات صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما همین نکته است. کسب رتبه در گوگل، به خصوص رتبه 1 برای ارتقاء کارتان بسیار موثر خواهد بود. در هنگام طراحی سایت و برای سرعت بالای آن، از یک هاست مناسب بهره ببرید. همچنین پس از طراحی سایت، همواره اصول سئو را رعایت نمایید تا بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید و بیشتر دیده شوید.

  • دسته بندی مناسب

در راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، وجود دسته بندی لازم الاجرا است. اگر مشتری وارد سایت شما شود اما نتواند راه خود را پیدا کند، بلافاصله از سایت خارج شده و دیگر برنمی گردد. مخاطبان در دنیای اینترنت، کم حوصله بوده و توقع خدمات هرچه بهتر را از سایت ها دارند. اهمیت این موضوع برای سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما بسیار زیاد است. چرا که رقبای شما زیاد بوده و برای موفقیت باید بهترین باشید.

طراحی سایت رزرو بلیط هواپیما

  • امکان جستجوی سریع

یکی از ترفند های صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، امکان جستجو بر اساس مبداء، مقصد و همچنین تاریخ رفت و برگشت است. این آپشن، به مشتریان در پیدا کردن مناسب ترین پرواز ها کمک کرده و تهیه بلیط را آسان تر می کند.

  • درگاه پرداخت آنلاین

هدف از تشکیل هر کسب کاری این است که به فروش ختم شده و شغل مان رونق گیرد. اصلی ترین بخش در سایت های فروش آنلاین، وجود درگاه پرداخت آنلاین است. از بانک های معتبر استفاده کرده و به کاربران مکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین آن ها را دهید. ایجاد درگاه پرداخت آنلاین را در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیمای خود لحاظ کنید.

  • امکان رزرو هتل

از مهم ترین بخش های هر مسافرتی، داشتن اقامتگاه مناسب است. با هتل ها و مسافر خانه های مختلف قرار داد عقد کنید. با دریافت کمیسیون خود، هتل های مناسب را به مشتریانتان معرفی کنید. این مسئله، دغدغه ایشان در خصوص اقامتگاه را رفع کرده و استقبال بیشتری از سایت شما می کنند.

  • تولید محتوا

همانطور که گفته شد، در شروع کار خود، سعی کنید دیده شوید. یکی از بخش های کمتر دیده شده در صفر تا صد راه اندازی سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، تولید محتوای جذاب است. با تولید محتوای مناسب و تهیه مقالات متناسب با حوزه کاری خود، این امر را میسر سازید. در تولید محتوای سایت تان، به سئو بودن آن توجه کرده و کاری کنید تا گوگل، رتبه اول را به شما بدهد. تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان، ایشان را در جذب شدن به سایت تان ترغیب می نماید.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 394 تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 ساعت: 21:04

تفاوت خدمات سامانه فروش بلیط با آژانس های مسافرتی

امروزه استفاده از انواع سامانه های مختلف فروش بلیط، برای بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بخش هایی که برای آن می توان سامانه طراحی کرد، سامانه فروش بلیط هواپیما می باشد. این سامانه دارای مزایا و کارایی های متفاوت می باشد که می توان با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام نموده و به بهترین نحو ممکن نسبت به خرید از بلیط فروشی عمل کرد. بلیط فروشی در بخش های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید با استفاده از این سامانه کارهای مختلفی را انجام دهید و تورهای هواپیمایی را خرید نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تا با استفاده از نکاتی که پیرامون سامانه فروش بلیط هواپیما موجود می باشد، افرادی را که قصد استفاده از این سامانه را دارند، راهنمایی نماییم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشید یا قصد استفاده از این سامانه ها را دارید، با ما تا پایان همراه باشید.

خدمات سامانه فروش بلیط

خدمات مختلفی در سامانه فروش بلیط هواپیما به افراد ارائه می شود. از خدماتی که این سامانه به افراد ارائه می دهد، می توان به فروش انواع بلیط های هواپیمایی، رزرو انواع تورهای مختلف و آگاهی از هزینه و قیمت بلیط ها اشاره کرد. خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما برای افراد دارد، در گذشته توسط آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می شد. اما امروزه این خدمات به صورت سیستمی ارائه می شود. پس هیچ تفاوتی در نوع این خدمات و خدماتی که آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می دهند، وجود ندارد و تنها زمان و هزینه افراد را کاهش داده است.

وب سرویس پرواز

سامانه فروش بلیط هواپیما

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که سامانه بلیط فروش هواپیما به چه صورت می باشد. در این مورد می توان گفت سامانه فروش بلیط هواپیما به منظور فروش انواع بلیط های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته بسیاری از افراد برای سفر خود سعی می کردند که با مراجعه به آژانس های مسافرتی متفاوت نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند. لذا این آژانس های هواپیمایی مجبور بودند که تعداد بسیاری از کارمندان را برای ارائه بلیط هواپیما و بازگو کردن خصوصیاتی که هر بلیط هواپیما دارد، استخدام کرده و نسبت به فروش انواع بلیط ها اقدام نمایند که البته انجام این کار بسیار سخت بود و خریداران نیز در سخی قرار می گرفتند. اما پس از گذشت یک بازه زمانی و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از سامانه های اینترنتی باعث شد، بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از سامانه فروش بلیط های هواپیمایی به راحتی نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایند. پس می توان گفت سامانه بلیط هواپیما همواره می تواند برای افراد مزایای مختلفی داشته باشد.

ساز و کارهای لازم برای استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما

افرادی که قصد استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما را دارند، باید با استفاده از ساز و کارهای مختلفی که در این زمینه وجود دارد نسبت به استفاده از این سامانه اقدام نمایند. افرادی که قصد خرید از سامانه بلیط فروشی هواپیمایی را دارند باید وسایل لازم برای خرید آن را داشته باشند. این افراد باید با استفاده از وسایل ارتباط جمعی، مانند انواع دستگاه های تلفن همراه و یا کامپیوترهای متفاوتی که به سامانه های بلیط فروشی متصل می شوند، نسبت به خرید انواع بلیط هواپیما اقدام نمایند. شما باید یک خط اینترنتی برای متصل شدن به شبکه جهانی اینترنت داشته باشید تا به راحتی بتوانید خدمات آژانس های مسافرتی و سامانه هایی که نسبت به فروش بلیت هواپیما اقدام می نمایند را در اختیار داشته باشید. گفتنی است که استفاده از این سامانه بسیار راحت و آسان می باشد و تنها با داشتن از زیرساخت های لازم برای استفاده از فضای اینترنت می توان از آن استفاده کرد.

خدمات شرکت سیتی نت:

مزایای سامانه فروش بلیط هواپیما

مزایای مختلفی از سامانه فروش بلیط هواپیما مورد توجه می باشد که افراد می توانند با توجه به این مزایا، نسبت به بهره مندی از خدمات این سایت ها اقدام نمایند. لذا این مزایا با توجه به پارامترهای مختلفی که وجود دارد، هم برای صاحب سامانه و هم برای کسی که از آن سامانه خرید می نماید، کارایی دارد. یکی از کارایی هایی که برای صاحب سامانه دارد این است که آن ها می توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن صورت دهند و سطح کاری خود را افزایش دهند. اما از مزایایی که برای مشتریان دارد این است که می توان علاوه بر اینکه در هزینه های آن ها کاهش ایجاد کند، زمان آن ها را به خوبی مدیریت نماید. تصور کنید که برای خرید یک بلیط هواپیمایی باید در ترافیک سنگین شهر خود به آژانس های مسافرتی که این بلیط های هواپیما را ارائه می دهند مراجعه نمایید. هزینه های رفت و آمد و زمان شما به شدت مورد توجه می باشد و افراد می توانند با استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما در زمان و هزینه خود کاهش ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از توصیه هایی که در مورد فروش انواع بلیط موجود می باشد بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز انواع بلیط های هواپیمایی را مورد توجه قرار دهند. در ضمن این سامانه همواره در دسترس می باشد و آن ها می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

مزایای سامانه فروش بلیط

انتظار چه خدماتی از شرکت های فروش آنلاین بلیط داشته باشیم؟

  • پشتیبانی 7-24

مهمترین عامل در دریافت مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، پشتیبانی تمام وقت شرکت های فروش بلیط است. اینکه  مشتریان در هر لحظه بتوانند از خدمات پشتیبانی استفاده کنند، اعتمادشان را به شرکت فروش بلیط افزایش می دهد. به این ترتیب، به مشتریان وفادار شرکت تبدیل می گردند.

  • قیمت رقابتی

در بازار رقابت، برنده کسی خواهد بود که خدمات بیشتر را با هزینه کم تر ارائه دهد. عموما شرکت ها تمایل دارند افراد بیشتری از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما هایشان استفاده کنند. بنابراین بهتر است برای فروش بلیط، امکانات و خدمات را افزایش دهند. در عین حال هزینه کمتری نسبت به سایر رقبای خود اعلام کنند.

  • امکان کنسل کردن بلیط در هر لحظه

معمولا یکی از انتظاراتی که افراد هنگام خرید بلیط دارند، امکان کنسل کردن آن پیش از انجام سفر است. در صورتی که خریدار حق استرداد بلیط را داشته باشد، با خیالی آسوده تر می تواند از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما استفاده کند.

وب سرویس بلیط هواپیما

  • رعایت حقوق مسافر

درصورتی که به دلایل مختلف اعم از فنی، بازرگانی و یا عملیاتی از پرواز مسافری جلوگیری به عمل آید، شرکت هواپیمایی هزینه را استرداد خواهد کرد. به علاوه بلیطی با مبلغ و مسافت مشابه به مسافر داده خواهد شد. در صورتی که مسافر، همان سفر را با سایر خطوط هواپیمایی انجام دهد، هزینه ای از او دریافت نمی شود. در صورت وجود ما به التفاوت، آن را مسافر یا شرکت به عنوان خسارت، پرداخت می نماید.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 321 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 20:25

نکاتی در خصوص سامانه فروش بلیط هواپیما

طراحی سایت آژانس مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار گذشته از این که می تواند کسب و کار شما در حوزه گردشگری را توسعه دهد، مزایا بسیار زیادی نیز برای مشتریان و مخاطبان دارد. در نهایت شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز مشتریان خود را پیدا کرده و خدمات خود را به راحتی در اختیار آنان قرار دهید. البته کیفیت و دیگر پارامترهای کیفی سایت شما نیز باید مناسب بوده و نیازهای مشتری را شامل شوند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

امروزه برای گسترش هر کسب و کاری در سطح کشور و یا حتی به صورت بین المللی از فضای اینترنت و بستر وب سایت ها استفاده می شود. با این حساب اگر شما در زمینه آژانس های گردشگری و توریسم فعالیت دارید، برای بهبود شرایط کارتان و توسعه گردشگری و جذب گردشگر، می توانید با طراحی سایت آژانس مسافرتی به این هدف دست پیدا کنید. طراحی سایت آژانس مسافرتی مزایا فوق العاده زیادی در بهبود شرایط کاری شما دارد. البته طراحی یک سایت برای تبلیغ هر کسب و کاری ارزشمند بوده و قطعا بازدهی بالایی دارد. از این رو حتما در بخش های بعدی شما را با مزایا طراحی سایت آژانس مسافرتی آشنا خواهیم کرد. وجود سایت آژانس گردشگری برای کاربران و گردشگران نیز بسیار با ارزش است و تا حد بسیار زیادی کار را برای مسافران آسان می کند و آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند تور گردشگری مورد نظرشان را رزرو کرده و با خیال راحت به مقصد دلخواه شان سفر کنند؛ بدون این که ذهن و وقت خود را درگیر مسائل جزئی کنند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی

مزایا سایت آژانس مسافرتی

همانطور که گفتیم طراحی سایت آژانس گردشگری مزایا زیادی برای کارفرما این حوزه و البته گردشگران و مشتریان دارد. اصلی ترین ویژگی وجود یک سایت گردشگری، بازاریابی سریع و دسترسی آسان به آژانس های گردشگری می باشد که هدف مشتری و مجری تورها را تا حدودی برآورده می کند. مزیت دیگر طراحی سایت، افزایش اعتماد مشتریان و راحتی کار آن ها است. در حالت عادی اگر قرار باشد که یک مشتری به صورت حضوری به آژانس گردشگری مراجعه کند، باید وقت و هزینه بیشتری را اتلاف کند. در صورتی که در منزل می تواند به صورت آنلاین خدمات دلخواه خود را دریافت کند. گذشته از این ها شما به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به مشتری معرفی نمایید.

امکانات سایت آژانس مسافرتی

امکانات سایت آژانس مسافرتی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از جمله امکاناتی که باید در طراحی سایت آژانس مسافرتی به آن ها توجه داشت، می توان به امکاناتی نظیر پنل خرید بلیط هواپیما، قطار داخلی و خارجی، نمایش مسیرهای پروازی شرکت های مختلف، گالری تصاویر، معرفی کشورهای مختلف و اماکن گردشگری، بخش سوالات متداول، نظرسنجی آنلاین، معرفی خدمات مختلف آژانس، معرفی آژانس گردشگری، امکان رزرو تورها، امکان خرید تور، نمایش پکیج مختلف تور، طراحی نقشه سایت، امکان پرسش و پاسخ و چت، نمایش شبکه های اجتماعی، درگاه بانکی برای پرداخت، نمایش قیمت ارز ها، نمایش اطلاعات ویزای هر کشور، تورهای لحظه آخری، قوانین، راهنمایی سایت و ... اشاره کرد. اگر می خواهید طراحی سایت آژانس مسافرتی تان به صورت حرفه ای انجام شود، باید امکانات و خدمات را با کیفیت بالا سفارش دهید. همچنین امکانات جانبی نظیر چند زبانه بودن وب سایت و ... نیز می تواند در رسیدن سایت به اهدافی که مد نظر قرار داده بودید، کمک کند.

ویژگی های یک سایت آژانس مسافرتی خوب

یک وب سایت آژانس مسافرتی خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد. البته باید این را در نظر داشت که تمام ویژگی ها و پارامترهای برنامه نویسی و طراحی سایت باید به درستی رعایت شوند. اما ویژگی هایی نیز هستند که از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و به طور کلی به معرفی آن ها می پردازیم. اولین ویژگی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه کرد، موضوع نحوه طراحی سایت است. شما باید ابتدا هدف اصلی از طراحی سایت آژانس مسافرتی را بدانید و در مرحله دوم باید توانایی های لازم برنامه نویسی را داشته باشید. البته نکات ریزی نیز در این بین مهم هستند که می بایست در نظر گرفته شوند. اما ویژگی بعدی یک سایت خوب، امکان پرداخت الکترونیکی و آنلاین می باشد. قطعا یکی از اهداف مهم برپایی وب سایت آژانس مسافرتی سوددهی مالی می باشد. پس باید شرایط پرداخت آنلاین در چنین وب سایتی در نظر گرفته شود تا هم کار کاربر و مشتری راحت شود و هم وب سایت به دلیل داشتن این امتیاز بتواند درآمد کافی را کسب کند. اما آخرین ویژگی یک سایت خوب، دسته بندی و بخش بندی موضوعات مختلف است. این کار دسترسی کاربر به بخش های مختلف سایت را آسان کرده و روی سئو سایت نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. شما می توانید بخش هایی را برای خرید بلیط، معرفی مکان های گردشگری، توضیح خدمات و ... در نظر بگیرید.

انواع خدمات گروه سیتی نت:

خدمات سامانه فروش بلیط

خدمات مختلفی در سامانه فروش بلیط هواپیما به افراد ارائه می شود. از خدماتی که این سامانه به افراد ارائه می دهد، می توان به فروش انواع بلیط های هواپیمایی، رزرو انواع تورهای مختلف و آگاهی از هزینه و قیمت بلیط ها اشاره کرد. خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما برای افراد دارد، در گذشته توسط آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می شد. اما امروزه این خدمات به صورت سیستمی ارائه می شود. پس هیچ تفاوتی در نوع این خدمات و خدماتی که آژانس های مسافرتی به افراد ارائه می دهند، وجود ندارد و تنها زمان و هزینه افراد را کاهش داده است.

خدمات سامانه فروش بلیط

سامانه فروش بلیط هواپیما

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که سامانه بلیط فروش هواپیما به چه صورت می باشد. در این مورد می توان گفت سامانه فروش بلیط هواپیما به منظور فروش انواع بلیط های هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته بسیاری از افراد برای سفر خود سعی می کردند که با مراجعه به آژانس های مسافرتی متفاوت نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند. لذا این آژانس های هواپیمایی مجبور بودند که تعداد بسیاری از کارمندان را برای ارائه بلیط هواپیما و بازگو کردن خصوصیاتی که هر بلیط هواپیما دارد، استخدام کرده و نسبت به فروش انواع بلیط ها اقدام نمایند که البته انجام این کار بسیار سخت بود و خریداران نیز در سخی قرار می گرفتند. اما پس از گذشت یک بازه زمانی و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از سامانه های اینترنتی باعث شد، بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از سامانه فروش بلیط های هواپیمایی به راحتی نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایند. پس می توان گفت سامانه بلیط هواپیما همواره می تواند برای افراد مزایای مختلفی داشته باشد.

مزایای سامانه فروش بلیط هواپیما

مزایای مختلفی از سامانه فروش بلیط هواپیما مورد توجه می باشد که افراد می توانند با توجه به این مزایا، نسبت به بهره مندی از خدمات این سایت ها اقدام نمایند. لذا این مزایا با توجه به پارامترهای مختلفی که وجود دارد، هم برای صاحب سامانه و هم برای کسی که از آن سامانه خرید می نماید، کارایی دارد. یکی از کارایی هایی که برای صاحب سامانه دارد این است که آن ها می توانند کار خود را به بهترین نحو ممکن صورت دهند و سطح کاری خود را افزایش دهند. اما از مزایایی که برای مشتریان دارد این است که می توان علاوه بر اینکه در هزینه های آن ها کاهش ایجاد کند، زمان آن ها را به خوبی مدیریت نماید. تصور کنید که برای خرید یک بلیط هواپیمایی باید در ترافیک سنگین شهر خود به آژانس های مسافرتی که این بلیط های هواپیما را ارائه می دهند مراجعه نمایید. هزینه های رفت و آمد و زمان شما به شدت مورد توجه می باشد و افراد می توانند با استفاده از سامانه فروش بلیط هواپیما در زمان و هزینه خود کاهش ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از توصیه هایی که در مورد فروش انواع بلیط موجود می باشد بهره مند شوند و اطلاعات مورد نیاز انواع بلیط های هواپیمایی را مورد توجه قرار دهند. در ضمن این سامانه همواره در دسترس می باشد و آن ها می توانند به راحتی در هر ساعت از شبانه روز نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

مزایای فروش بلیط هواپیما

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 372 تاريخ : شنبه 26 مهر 1399 ساعت: 20:35

طراحی سایت آژانس مسافرتی

سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال بپردازیم که سایت چه تاثیری در میزان فروش آژانس های مسافرتی دارد؟ آیا آژانس مسافرتی شما غیر از کانال هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اید، دارای سایت هم هست؟ درباره اهمیت داشتن سایت چه می دانید؟ امروزه برای اینکه هر کسب و کاری بتواند در حوزه کاری خود باقی بماند، حتما به یک سایت نیاز دارد. آژانس های مسافرتی از جمله کسب و کارهایی به حساب می آیند که وجود سایت برای آنها ضروری بوده و می تواند مانند یک معجزه برای جذب مخاطبان عمل کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از تصاویر و محتوایی مناسب مناطق تاریخی و گردشگری را به خوبی توضیح دهید و سبب جذب گردشگران و توریست ها شوید. در ادامه به اهمیت داشتن سایت و همچنین قابلیت های سایت در افزایش جذب مخاطب به آژانس های مسافرتی توضیح خواهیم داد.

اهمیت داشتن سایت برای آژانس های مسافرتی چیست؟

در عصر امروز که اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات درباره کوچکترین مسائل به جستجو در گوگل می پردازند، حیف است که آژانس های مسافرتی از این قابلیت استفاده نکنند. تا به حال درباره از دست دادن مخاطبینی که تنها با سرچ در گوگل اقدام به خرید بلیط های مسافرتی می کنند، فکر کرده اید؟

طراحی سایت گردشگری

آژانس های مسافرتی دارد؟

از جمله قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، عبارتند از:

  • دسترسی دائمی کاربران به سایت

همانطور که می دانید وجود اینترنت همچون نعمت بزرگی برای کسب و کار های بزرگ و کوچک به حساب می آید. یکی از مهمترین قابلیت هایی که اینترنت برای آژانس های هواپیمایی ایجاده کرده، در دسترس بودن سایت در هر ساعت از شبانه روز برای کاربران است. با این کار کاربر شما در هر زمانی که بخواهد می تواند از خدمات شما مطلع شود و حتی اقدام به رزرو و خرید نماید.

  • جذب انواع مخاطب

از دیگر قابلیت هایی که وجود اینترنت و سایت برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند، جذب انواع مخاطب است. یعنی شما می توانید مخاطبینی با موقعیت های مکانی متفاوت و با درخواست های متفاوت را به سایت خود جلب کنید و بدین صورت خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید.

خدمات شرکت سیتی نت:

نیازمندی های طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با برند پرواز شناخته شده است. یکی از الزامات سایت آژانس مسافرتی، چند زبانه بودن سایت است؛ به دلیل این که اقشار مختف از نقاط مختلف جهان ممکن است از این سایت ها دیدن کنند. مدیران آژانس هواپیمایی می توانند، با طراحی بهترین نوع سایت در سیستم، مشتری جذب کنند و هم به کار خود رونق ببخشند. همچنین در طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین اصولی که باید به آن توجه کنید، این است که مشتری ها دسترسی راحت و سریع به اطلاعاتی که می خواهند را داشته باشند.

وب سرویس پرواز

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

برای طراحی سایت که بتوانید بهترین طرح را در سیستم داشته باشید، اجرای یک سری اقدامات می تواند به شما برای طراحی بهترین نوع سایت کمک کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم سه نکته زیر را برای طراحی سایت به کار بگیرید.

  • نحوه طراحی

دارا بودن یک سایت استاندارد کمک می کند، آژانس مسافرتی و گردشگری، بتوانند خدماتی چون رزرو بلیط، رزروهتل، رزرو تور و... را در اختیار مشتریان قرار بدهند. مهم ترین و اصلی ترین هدف طراحی سایت، این است که خدمات شرکت از طریق اینترت به چشم مشتری بیاید. این راه بهترین راه برای معرفی اماکن گردشگری و مسافرتی است. یک نکته مهم هرگز فراموش نشود و آن این است که برای معرفی اماکن گردشگری در سایت، حتما از عکس استفاده کنید.

  • پرداخت آنلاین

داشتن اینترنت یکی از عوامل جذب مشتری به حساب می آید، به دلیل این که روزانه بالای هزاران نفر از این ظرفیت استفاده می کنند. با گذاشتن درگاه اینترنتی آنلاین در سایت، برای رزرو تور و رزرو بلیط و حتی هتل، می توانید یک منبع درآمد جداگانه داشته باشید.

  • دسته بندی موضوعات

در حد امکان سایت خود را به چند دسته یا بخش تقسیم کنید. می توانید درهر بخش مطالب مختلف بگذارید که مشتری به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشد . به طور مثال در بخش اول تورها و پکیج های مسافرتی خود را قرار دهید و آن ها را به مشتری ها معرفی کنید. همچنین می توانید در بخش دوم جایی برای رزور بلیط، هتل و غیره قرار دهید.

نرم افزار رزرواسیون

منوها در طراحی سایت آژانس هواپیمایی

وقتی کاربران وارد سایت شما می شود، برای آشنایی با سایت باید منو وجود داشته باشد که به تمامی اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. به طور مثال بدانند آخرین تور شما کی بوده یا اگر قرار است به یک مکانی سفر کند، آب هوا آن جا چگونه است. در ادامه مطلب شما را با چند منو در سایت آشنا می کنیم:

  • منو آخرین تورها

کاربرها یا همان مشتری ها برای استفاده از خدمات شما به خصوص خدمات تور شما، وارد سایت می شوند. به همین دلیل این بخش از منو را جز اصلی ترین منو ها قرار دهید. نکته مثبت این کارمی تواند این باشد که کاربرها در اولین نگاه برنامه های تور های شما را می بینند. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای هر تور به صورت جداگانه منو طراحی کنید و بعد از تمام شدن برگذاری تور، تاریخ شروع و پایان آن را حذف نمایید. از سوی دیگر تورهای هر فصل را جداگانه دسته بندی و معرفی کنید مانند تورهای تابستانه، تورهای بهاره، و... و یا هردسته بندی که با آژانس شما هماهنگ باشد.

  • منو معرفی خدمات

شما باید در این بخش تمام خدمات شرکت خود را معرفی کنید. اگر خدمات مخصوصی را از نمایندگی یک آژانس دیگر در ایران انجام می دهید، بهترین و مهم ترین جایگاه معرفی، می تواند داخل همین منو باشد. همچنین در صورتی که خدماتی مانند برگزاری تورهای گروهی، رزور هتل در داخل و خارج کشور، رزور کشتی تفریحی و خدماتی مشابه این ها را دارید، در این بخش قرار دهید.

  • منو معرفی تورهای داخلی و خارجی

بی تردید شما یک سری از تورها را به خاطر مشتریان زیادی که دارید، همیشه در برنامه هایتان قرار می دهید و آن ها را اجرا می کنید. در صورتی که اجرای این برنامه ها ثابت است، در تور های داخلی و خارجی حتما در این بخش بگذارید.

سایر خدمات شرکت سیتی نت:

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 332 تاريخ : جمعه 25 مهر 1399 ساعت: 20:56

نکاتی در خصوص مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی

همانطور که همه ما شاهد پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها هستیم، نباید از تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی غافل شویم. مسافران با دسترسی هرچه بیشتر به اطلاعات، قادر خواهند بود تا خدمات انواع شرکت ها در هر حوزه ای را با یکدیگر مقایسه کنند سپس اقدام به خرید نمایند. پس شما نیز نباید این فرصت را از دست بدهید و بهترین کار این است که از تکنولوژی به صورت درست در عرضه خدماتتان استفاده کنید.

امروزه کمتر شاهد این هستیم که مسافران برای تهیه بلیط به صورت حضوری به دفاتر آژانس های مسافرتی مراجعه کنند، در عوض اکثر کاربران با استفاده از تکنولوژی و اینترنت این کار را انجام می دهند. با توجه به این مسئله اکثر آژانس های مسافرتی به این مورد و تغییر بازار به سمت آنلاین شدن اهمیت داده اند و فروش اینترنتی و سایر خدمات را مهیا کرده اند.

تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافری

آیا تکنولوژی برای آژانس های مسافرتی سودمند است؟

تاثیرات سودمند تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی تا به اینجا درباره تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کردیم ولی در این قسمت می خواهیم به نکات مثبت و سودمندی که تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی برای آژانس های مسافراتی و کاربران فراهم می کند، بپردازیم. از جمله مزیت های تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی عبارتند از:

  • ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران

ایجاد یک سیستم اطلاعاتی برای مدیران (مدیران ارشد) یکی از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی به حساب می آید. با وجود یک سیستم اطلاعاتی پیشرفته مدیران می توانند خواسته و تقاضای کاربر را مشاهده کنند و بررسی نمایند که در چه مرحله ای در دست انجام است و بر آن نظارت کنند. همچنین با این کار می توانند کیفیت خدمات را کنترل نمایند.

  • دسترسی سریع به اطلاعات

از دیگر عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی می توان به این مورد اشاره کرد که اطلاعات به صورت آنلاین و سریع در اختیار کاربر و مدیران کسب و کار خدمات مسافرتی قرار می گیرد. از جمله دلایل آن وجود سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است که کار را برای جمع آوری اطلاعات راحت می کند.

مزایای تکنولوژِی برای آژانس مسافرتی

  • تصمیم گیری سریع و درست

یکی دیگر از عوامل سودمند در تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی، مدیران این کسب و کار ها هستند که باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند، از خدمات مسافرتی خودشان محتواهایی تولید کنند و در وبسایت یا شبکه های اجتماعیشان انتشار دهند.با این کار کاربران می توانند با دسترسی به آنها از خدماتشان استفاده کنند. این موضوع برای کاربران سبب یک تصمیم گیری درست و سریع می شود و در کمترین زمان می توانند از خدمات مسافرتی استفاده کنند.

با وجود سیستم های اطلاعاتی برای مدیران کسب و کار های خدمات مسافرتی، این امکان برای آنها فراهم می شود که با در دست داشتن اطلاعاتی یکپارچه، مخاطب خود را بهتر بشناسند و تصمیمی سریع و درست برای اضافه کردن خدمات یا به روز کردن آنها بگیرند. به این ترتیب می توان گفت تکنولوژی در گسترش کسب و کار خدمت مسافرتی نیز موثر است.

  • رزرو آنلاین

اگر بخواهیم درباره مهمترین تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی صحبت کنیم، باید بگویم رزرو آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در هر مکان و زمانی خدمات مسافرتی مورد نظرشان را رزرو نمایند.

با این کار افراد یا سازمان های واسطه حذف می شوند و همین مورد به نفع کسب و کار های خدمات مسافرتی و کاربران(مسافران) است چراکه هزینه کمیسیون واسطه ها هم حذف می شود و مسافران می توانند این هزینه را در جای دیگر صرف کنند، مثلا این امکان برایشان ایجاد می شود که خدمات بهتری را انتخاب کنند. انجام سریع امور عملیاتی یکی دیگر از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی است. امور عملیاتی مواردی همچون اخذ ویزا، امور مالی و... بوده که نیاز به صرف زمان دارد اما با استفاده از تکنولوژی و اینترنت کاربران می توانند به سرعت مدارک لازم را ارسال کنند و اقدامات لازم صورت بگیرد. البته باید بگویم در این بخش هنوز هم کمبود ها و نقص هایی وجود دارد که باید رفع شود.

  • برنامه ریزی دقیق

دیگر زمان آنکه آژانس های مسافراتی تازه در طول سفر شروع به برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغات مسافران می کردند، گذشت. امروزه برنامه ریزی دقیق یکی از عوامل سودمند تاثیر تکنولوژی در عرصه خدمات مسافرتی به حساب می آید. از جمله بهترین خدمات مسافرتی این است که به صورت دقیق و جزئی درباره خدمات مسافرتی توضیح داده شود تا کاربران از آن مطلع شوند و با آگاهی آن را انتخاب کنند.

خدمات گروه سیتی نت:

  1. طراحی سایت گردشگری
  2. نرم افزار رزرواسیون
  3. وب سرویس پرواز
  4. وب سرویس چارتر 724

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروز، اهمیت زمان از همیشه بیشتر شده است. به همین دلیل افراد سعی می کنند در آن واحد، چند کار را به صورت هم زمان پیش ببرند. پیش از این، مردم جهت خرید بلیط برای سفر هایشان، به صورت حضوری اقدام می کردند. امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و گره خوردن اینترنت به زندگی هایمان، بسیاری از کارها، ساده تر از گذشته انجام می شوند. یکی از خدماتی که تکنولوژی به ما ارائه می کند، امکان خرید اینترنتی است. در این مطلب مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما را با هم مرور می کنیم.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

  • صرفه جویی در زمان

اولین و مهم ترین دلیلی که به عنوان مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان به آن اشاره کرد، صرفه جویی در زمان است. با توجه به ترافیک و مشغله های زیاد زندگی مدرن، دیگر نیاز به رفت و آمد به آژانس های مسافرتی نیست.

  • ساده است

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، نیاز نیست فرایند پیچیده ای را طی کنید. تنها با ورود به سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، با چند کلیک، نوع، روز و ساعت پرواز خود را انخاب کرده و پرداخت را انجام دهید.

  • خرید بلیط چارتر

از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکان خرید های لحظه آخری است. بلیط های چارتر عمدتا بسیار ارزان تر از سایر بلیط ها بوده و می توانید سفرتان را با هزینه پایین تری انجام دهید. امکان خرید بلیط چارتر در خرید های حضوری به مراتب کم تر از خرید آنلاین است.

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 21:17